detaljer

* Jag hatar kyla av hela mitt hjärta. När det är som kallast vill bara ligga inne tills jag antingen dör eller dagen går mot sitt slut och hoppas på att morgondagen blir varmare. (Jag har faktiskt börjat gråta för att jag har blivit så deprimerad över att det har varit så kallt.)

* Jag älskar att ta den första skeden ur en nyöppnad risifrutti eller gele. Något med den den där konsistensen som gör att märket av skeden syns så tydligt. Det ser jag alltid fram emot.

* Att bli jagad uppför en trapp ser jag som extremt skrämmande och jag får alltid panik, då spelar det ingen roll vem som jagar mig. Det känns som att jag ska dö om personen kommer ikapp mig så jag försöker röra benen snabbare än vad jag egentiligen kan vilket leder till att jag snubblar eller tappar fart. Vilket leder till ännu mer panik..

* Jag är väldigt mogonpigg. Jag kan kliva upp oftast vilken tid som hälst och ändå vara på bra humör. Dock kan jag inte vara vaken så länge, Malou fick genomlida mitt hemska övertrötts humör då vi bakade en hel natt. Tur att hon har förlåtit mig för alla mördarblickar jag gav till henne..

* Ibland, eller ganska ofta önskar jag att jag var kort och tjock. Eller inte tjock, kraftig är nog det rätta ordet.. ah kraftig. Kläderna bär man upp på ett sånt mycke snyggare sätt! Då har man så sjukt snygga former som gör att jeans sitter som smäck på en! Mmm. Nu känner jag mig mer som en halv kraftig pinne istället. Jätte fint.. verkligen.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Men snälla lilla gumman, den där sista önskan kan ju inte va sann? Du har så perfekt kropp att kläderna alltid sitter sjukt snyggt ! + Du lyckas alltid hitta de snyggaste kläderna :( haha ;)

2011-02-16 @ 20:34:06
URL: http://sandradejin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0