Jag är rädd för sådana saker.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8499439.ab
Ni som inte orkar läsa, en snabb sammanfattning: Världens största vulkan har haft några skalv. Dom säger att risken för utbrott är 50% och dom vet inte när det händer. Men när det händer säger den svenske vulkanexperten Reynir Bödvarsson att världen kommer gå under, det kommer bli hungersnöd över hela jorden.
Dock så tror han att det inte kommer hända inom dom senaste åren.


Jag är livrädd för sånt här! Jag tror verkligen att jorden kommer gå under på ett sånt här sätt.

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Du är fan läskig. Letar upp saker om att jorden kommer gå under hela tiden :O

2011-02-01 @ 20:10:49
Postat av: Sally

Veeeeeet, men jag hittar dom av en slump hela tiden. Det gör mig rädd :(

2011-02-01 @ 22:19:47
Postat av: ida

sv: Neee Sally!!! Du får bara köpa dem i syftet att GE dem till MIG, okej??? ;)

2011-02-01 @ 23:09:40
URL: http://beatofliving.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0