Diss till Stinas bilder

Det var en superkul förfest hos Emma igår. Den tackar jag för!
Sen dissar jag stinas bilder, hahah. Tror inte det finns en ända snygg på den där kameran!

Är helt död i hela kroppen. Var i backen med Marran, Olivia och Michelle. Trevligt trevligt. Olivia är helt underbar att åka skogsvägar med. Hahaha.

Nu steks det vofflor och hade tänkt att se en film medans jag smaskar på dom. Har dock ett litet problem.. jag vet inte vad jag ska ha på dom! Glass? Grädde? Sylt? Smör? Socker? Chokladsås? Nutella? Hm..



Bjuder på en rolig bild.

Kommentarer
Postat av: malou

hahah så många gånger jag kollat på den bilden och inte sett vad som var det roliga ^^ hahah

2011-02-22 @ 08:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0